2010-07-18 @ 21:41:26

Söndag

Idag blir det inget långt inlägg eller en massa olika bilder. Blir en underbart fin bild på Embla, som nu är otroligt vaken och vill vara med mest hela tiden. Skönt att se att hon utvecklas som hon gör. Jag tycker hon växer något helt galet också.
Ronja är fortfarande lika go med sin lillasyster och har sakta men säkert börjat ty sig mer till mig.

Hon har haft en lite dålig eftermiddag idag och skadat sig ett antal gånger, hon har bland annat stängt en dörr på ena handen. Men det var inget som lite nyplockade hallon inte kunde råda bot på.

Jag stod för maten här idag och gjorde min laxsås med färskpasta. Mycket uppskattat och vi slapp till och med ta hand om disken:P

Imorgon är det ny vecka och tilde kommer tillbaka hit. Skönt för Ronja, som gått och letat efter henne varje morgon. Vi har bara slappat ikväll och somnade en bra stund när Ronja lagt sig. All sömn vi kan få är otroligt uppskattad så vi tackar och tar emot.


Dagens fina lilla Embla!


bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0