2010-10-18 @ 12:39:35

Lite orolig

är jag för min lilla minsting. Hon har sovit hela(!) förmiddagen och morgonen, sen klockan nio alltså. Vaknade för 40 minuter sen för och var jättehungrig, tur det, men somnade nu om. Vet inte vad som fattas henne.

Hur funkar det egentligen med allergier?! bara funderar...Igår åt jag äggröra, första gången jag äter ägg direkt, sen hon föddes, har ätit kakor med ägg i men inget ägg som det är om ni förstår. Hon var jätteorolig på kvällen igår, men inte direkt kolikig, rastlös inatt och snuvig rastlösheten verkar fortsätta fast liksom i sömnen. Vet inte riktigt...Ingen feber har hon.
Brukar inte brusa upp mig för sånt här men hon känns så trött och hängig. Min bebis ju!
bloglovin

Kommentarer
2010-10-18 @ 13:03:24
Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah
2010-10-18 @ 13:09:24
Hejsan!

Kikar runt lite här och var! Allt bra med dig idag!?Kram luffi
2010-10-18 @ 13:10:20
Hejsan, vad händer? :)
2010-10-18 @ 20:05:04
Anonym
Tycker du ska ta upp det här med bvc när du ska dit i veckan. Stå på dig att det inte känns bra!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0