2010-10-13 @ 13:57:27

Mys på stan

Har nyss kommit hem efter en kanonmysig förmiddag på stan med Sofia och Vera. Blev frukost på espressohouse och sen en runda på stan. Fick äntligen köpt en kofta till mig själv. Alla jag har använde jag till bristningsgränsen under graviditeten och det ser rätt kul ut och är rätt dumt att använda dom nu, eftersom alla är galet uttöjda över magen och liksom säckar ihop nu. Dessutom hade de flesta använts även under graviditeten med Ronja så man kan verkligen säga att de var välanvända. Köpte en lång dessutom som är perfekt till alla sorters kläder. 10% för clubmedlemmar idag så kom lite billigare undan dessutom.

Handlade lite smått och gott på hemvägen, sen hämtade jag stortrollet på dagis. Hon är så go att hämta och lämna nu, precis som det ska vara. Nu sitter vi i soffan och myser med majskrokar och saft. Hon är så nöjd och go och jag vill bara pussa pussa pussa på henne.

Blir ett längre blogginlägg senare då jag har en fundering i huvudet som måste ut. Men först ska jag ha några timmars mys med Ronja innan pappa kommer hem. Embla sover just nu i vagnen, kanske håller en halvtimme till, så det gäller att passa på!

bloglovin

Kommentarer
2010-10-13 @ 14:11:59
ja, jösses va fort dagarna går ! Jag försökte kommentera hos dig oi går kväll men blogg.se verkar ha haft en hel del strul på sista tiden för jag har svårt att komma in på bloggar och ännu svårare att kommentera... Hoppas allt är bra med er i alla fall så försöker vi få till något till veckan ! Kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0