2010-10-15 @ 14:45:31

mysfredag

Halv elva dök Matilda upp här hemma. Efter en stressig timme med matning av Ronja och påklädning av mig och två barn, kom vi ut på stan. Tog en promenad och försökte få Ronja att somna, vilket inte var det lättaste, men tillslut inträffade det!!!!

Matilda och jag passade på att gå in på coffeehouse och värma oss med lite kaffe och kaka. Mysigt med en vaken Embla och så småningom också en Ronja att krama på.

Gav oss sedan vidare ut på stan, införskaffade en fodrad mössa och vantar till Ronja, samt ett par tjocka ribbade leggings till den stora damen.

Gick därefter en tur på systemet och köpte en flaska vin, samt öl till Rickard till imorgon då han ska iväg och träffa lite kompisar. Detta och mathandling inför kvällen avslutade vår tur på stan.

Skyndade sen hemåt eftersom Matildas parkeringstid var på väg att gå ut och hon skulle flytta bilen, hann som tur är fram i tid och nu sitter vi i soffan och tittar på Pippi...Matilda är taggad på Pippi och jag får lite tid att blogga. Embla sover i vagnen och Rickard beräknas komma hem om en halvtimme! Skön eftermiddag alltså.

Tänkte ge Embla mat och sätta pizzadegen och sen rymmer Matilda och jag en stund och köper lite gottis till ikväll och till imorgon. Detta vet Rickard dock inte om än.....Men det är okej va älskling?!

Återkommer senare igen!!
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0