2010-10-20 @ 12:01:43

Nu sticker vi!

Nu sticker Embla och jag snart till bvc. Sköterskan ringde häromdagen och bokade om vår tid, vilket betyder att vi får stressa som bara den för att hinna allt. Ska vara där ett, sen på dagis halv två egentligen. har förberett på dagis att vi kanske blir sena. Svårt att hinna vara på bvc en stund, för att sedan ta sig hit ut till dagis. Men vi jobbar på nybajsade och nymatade så slipper vi det iaf!

Jag försöker få rätt på mobilbloggfunktionen men det funkar inte som jag vill!

Förstår inte hur Embla, som just nu är gladare än gladast, kan bli så arg och ledsen och skrika så många timmar i sträck. Måste be om hjälp på bvc, vet inte hur vi ska orka annars. Känns som Ronja hamnar i skymundan och det är det värsta jag vet.

Hmm måste ta upp fisk ur frysen också, mycket att göra, så lite tid. Hade velat rymma en sväng med Ronja i eftermiddag men det kanske är att hoppas på för mycket. Kanske kan Rickard ta Embla en timme så kan Ronja och jag åka och köpa skor?! Vi får se!!!
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0