2010-10-14 @ 22:00:19

Sovadags

Nu är det strax slut på Lyxfällan och jag tänkte bege mig mot sängen. Embla sover tryggt i sin pappas famn. Hon är otroligt pappig ikväll och ville inte ens ligga i mitt knä och äta. Funderade på flaskan, men jag är inte redo än så det får bli om ett tag. Hon äter när hon blir hungrig.

Imorgon är det fredag och då kommer världens bästa Matilda hit! Blir en helg med mys, barn, mer mys, gottis, mer mys och sex and the city såklart..ett måste när vi ses!

Först håller vi tummarna för några timmars sömn!

Sov så gott allihop


"hejdå mamapappaemblaalla" som Ronja skulle sagt!
bloglovin

Kommentarer
2010-10-15 @ 07:41:06
Hoppas du fick lite sömn inatt =)



Ge inte upp. Du ska se att det släpper snart. Kör du mjölkfritt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0