2010-10-22 @ 08:41:42

Tre minus blir verkligen inte plus

Här hemma är vi alla minus idag. Ronja är sjukt grinig och snorig. Embla är jättesnorig och inte på nåt lätt humör heller, jag har sååå ont i huvudet att jag mår illa och vill gärna lägga mig i ett mörkt rum resten av dagen för att undvika mer illamående. Hoppas bara att det inte blir migrän av det här. Väldigt olägligt...

Vi ska försöka överleva dagen med mycket lotta, pippi och snälla ord. Vet att Rickard kommer extra tidigt eftersom jag är så hängig också, så att jag kan få vila. Trist när det aldrig blir som man tänkt. Hade velat handla idag, mycket som fattas hemma, bla mitt kaffe till latten, så det blir inte nåt till mig idag...Inte förrän nån annan handlat iaf:P

Fredag är det iaf, och på måndag åker vi till skåne! Både kul och tråkigt...
bloglovin

Kommentarer
2010-10-22 @ 09:55:49
Men fy vilken skiiit start på dagen !! för att se det från den ljusa sidan kan det bara bli BÄTTRE !! Hoppas huvudvärken släpper, ungarna lugnar ner sig och någon plinga på dörren med lite kaffee !!

Kram
2010-10-22 @ 12:37:22
Lät inget vidare! Hoppas huvudvärken ger med sig för dig under dagens gång och att ngn snäll köper kaffe till dig!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0