2010-09-24 @ 21:43:02

Ensamvarg eller gräsänka?

Något av det kan man väl kalla mig...Rickard är ute och tar några öl med lite kompisar, våra gemensamma kompisar. Känns lite konstigt men helt ok.
Vi rår oss själva bra här hemma. Rickard nattade Ronja innan han stack. Embla sov när han gick men har varit jätteorolig några gånger och gallskrikit.

Trots detta har jag fått bakat frukostbullar, så tänkte ta mig en snart, mumsigt ju!!!

Embla ligger hos mig i soffan idag eftersom hon är så orolig, vill inte slappna av, eller så har hon ont i magen, förmodligen det sista.

Sitter och pratar med Louise. Vi gick i gymnasiet tillsammans och har alltid varit jättetighta. Ses tyvärr inte så ofta. Saknar henne massa och är jättemysigt att prata massa med henne. Min Soldier!!!

Nu kvällsmacka och mer mys.
bloglovin

Kommentarer
2010-09-25 @ 05:24:04
Mums, gott med hembakat :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0