2010-09-08 @ 11:28:23

Klagolåt

Ja, hemskt ledsen, men just nu klagar jag mest. Är så otroligt igentäppt i näsa, hals och öron. I bihålorna, alltså runt ögonen är jag jättesvullen så har svårt att öppna ögonen. Helt galet, värsta bihåleinflammationen på många många år.

Embla är orolig idag och sover inte om jag inte håller en hand på hennes napp och en hand på hennes mage med båda hennes händer under. Med andra ord, inte mycket vila för mig idag. Har ingen vidare aptit heller, men försöker trycka i mig lite för Emblas skull. Så hon får någon näring.

Ronja storgrät inte idag när jag lämnade henne. Hon fick ha med sig sin Tiger och höll den hårt i famnen samtidigt som jag gick. Man såg att tårarna brände i ögonen men hon var så duktig!!! Vet ju hur kul hon har när hon väl är där. Och visst kunde jag ha henne hemma, men nu när jag är sjuk, är det verkligen bättre för henne med dagis.


Ska se om jag kan få sova en sväng eller om bebisen här bredvid tänker böka?!

Tror det är bajs på gång...
bloglovin

Kommentarer
2010-09-08 @ 11:42:21
Nu är rätt tid att leta för skogen är full av kantareller :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0