2010-09-28 @ 09:18:16

Lugn

Nu börjar lugnet sakta införa sig igen efter en yrvädersmorgon.
Ronja var speedad till tusen eftersom hon visste att farmor skulle komma och vara med henne idag. Detta gjorde min morgon lite jobbigare än vanligt.
Nu har dom åkt till öppna förskolan och ska iaf spendera förmiddagen där, så får vi se hur eftermiddagen ser ut.

Embla är lite hängig sen sprutan men verkar inte så febrig idag.
Nu är min frukost uppdukad och jag har en plåt med ny müsli i ugnen!



Bjuder på lite bilder från igår när Ronja hade som roligast på lekplatsen

bloglovin

Kommentarer
2010-09-28 @ 10:05:45
Sverker
SÅ fina Ronjabilder :-)

Vi hörs under dagen

kramis

Pappi
2010-09-28 @ 10:59:06
jag älskar sushi !! Synd bara att det är så dyrt att man inte kan äta det varje dag !! kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0