2010-09-07 @ 07:18:05

Off

Blir nog inte så mycket idag. Om inte ett under inträffar. Har feber igen och halsen är jämntjock. Ska ringa vårdcentralen när den öppnar klockan åtta, så får vi se om jag får nån tid. Känner mig inte så hoppfull. Ska ju in till barnmorskan halv fyra också.

Eftersom jag har båda barnen måste jag försöka uthärda dagen på nåt sätt. Det är galet svårt att hålla Ronja inne en hel dag, speciellt när det är kanonväder utanför fönstret...Vet inte riktigt hur jag ska göra alltså.

Skickade iväg Rickard till jobbet iaf, han måste ju vara där...Ibland önskar jag att man var liten och kunde bli jätteompysslad när man är sjuk. Nån som åker och handlar direkt, gör varm choklad och bara kramar och klappar fint. Och kunde lägga allt fokus på mig...Man blir ju lite ynklig.
bloglovin

Kommentarer
2010-09-07 @ 09:34:22
Mamsen
Gomorron pluttan! Vet precis vad du menar...och jag önskar jag kunde vara där o skämma bort dig lite ;-).

Apropå bloggen så tycker jag det är underbart att se hur du utvecklas- både i tankar och språkligt. Fortsätt så!!! Jag lovar att jag ska försöka kommentera lite oftare :-P!

Kramisar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0