2010-04-27 @ 20:12:23

Myskväll!

Idag tänker jag mysa hela kvällen, med cola, nybakt valnötschokladpaj (mums!!!) och en magnum mandel som min underbara man köpte med hem till mig!
Middagen idag blev istället för västerbottenpaj, fiskpinnar och Rickards potatismos. Jag kände mig alldeles för trött för att både slänga ihop en ostpaj och sen göra valnötspaj, därför valde jag det senare....
Ronja var så galet duktig idag vid matbordet, för första gången hamnade inget på golvet, trots att hon åt hela måltiden själv.
Blev så himla dumt innan idag, skulle ut på balkongen och sola och njuta, och när jag gjort mig iordning och äntligen var på väg ut, går solen i moln, det mulnar på och så fick man ändra planerna.

Pratade en lång stund innan med Matilda, välbehövt..Hon är bra på att alltid få mig att le, kan alla mina knappar och vet när hon ska titta fram. Pratar om att hon ska komma och hälsa på om ett par veckor för att muntra upp mig lite.
Matilda efterfrågade även magbilder, så försökte ta en hyffsad på mig själv innan med mobilen, slänger upp den här eftersom jag tror att fler vill se hur stor jag är!

idag är det alltså 28+5...
Om ni undrar över den fyrkantiga formen på toppen av magen, så är det för att där ligger två knän och en fot...
Bristningarna är alla från Ronjas tid i magen, är inte alls så stor som jag var med henne och har ju knappt gått upp något i vikt än (får se resultatet på fredag).

Tänkte lägga in en bild på trollungens härliga bakhuvud. Hon har korkskruvslockar i hela nacken, vet inte hur bra det syns på bilden, men nog är dom där allt. I mängder. Ska bli spännande att se hur hennes hår blir när hon blir lite större.




Nu ska jag mysa med Rickard och vila min onda rygg.

Fick förresten bokat klipptid till fredag då det kom en fågel med ett litet bidrag.....
Hoppas att det piggar upp mig lite!
bloglovin

Kommentarer
2010-04-27 @ 20:50:25
luuu
gud vilket mysigt hår :):):) o fin magiz!
2010-04-27 @ 21:09:36
Farmor
Oj vad du växt Ester och Ronjas hår likaså, det är alltså ett tag sedan vi sågs. kram
2010-04-28 @ 10:39:37
elin
oj vilken mage, det märks att vi inte setts på ett tag.. hoppas allt är bra! saknar dig som fan!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0