2010-04-21 @ 07:16:21

Snöslask!

Japp, idag snöar det mängder, inte mycket som landar på marken, och det kommer ju knappast finnas kvar om ett par timmar, men man bli lite less...
Ronja fick för sig att vakna 5 och inte somna om idag, och på mornarna, är det bara mamma som gäller. Pappa kan nämligen ignorerera henne och sova igenom allt hennes pill och spark och prat och tjat i sängen, en egenskap jag inte besitter. Så då blir man ett lovligt byte. Vägrade dock gå upp ur sängen!
Idag måste jag få tag på barnmorskan eller nån läkare eller nåt. Har ju varit förkyld i kombination med allergi i typ 2 veckor nu, och det känns som förkylningen kryper längre och längre ner i bröstet. Har ett lock över andningen nu och det rosslar ordentligt när jag andas, Rickard blev överbeskyddande (jag älskar det), och sa till mig att "nu ser du till att få nån att kolla på det idag. Jag följer med dig."

Fick en liten nytändning när jag såg att det är 37 dagar tills premiären av en väldigt speciell film. Nämligen SATC2
Längtar gör jag och undrar om det är nån som har lust att göra en ordentlig tjejkväll av det hela och försöka gå med mig på premiären?! Jag kommer vara stor som ett hus, men känner att det här är nåt jag gärna vill göra, är villig att försöka klämma mig ner i ett biosäte, hålla mig från att gå på toa i ett par timmar, och totalt ignorera alla smärtor och förvärkar, för att bara få vara mig själv och inte bara höggravid och mamma och fru. Utan Ester!!!
Vad säger ni tjejer?


Var bara tvungen att lägga in den här bilden också, från i somras, nån gång i juli. Ronja vara alltså 5-6 månader. Blir man lycklig av den här damen?

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0