2010-08-31 @ 19:10:20

Ingen lust

Idag är inte direkt nån bloggdag. Har ingen lust och ingen ork. Förkylningen blir värre och jag vill bara sova. Var iväg och lämnade Ronja på dagis imorse, sen gick vi en runda. Åkte och veckohandlade sen och då tvärdäckade jag.
Mådde riktigt dåligt, och gick till sängs direkt när vi kom hem. Har legat hela eftermiddagen (lagom kul Rickards sista lediga dag), och nu har jag varit igång några timmar och hjälpt till med barn och städat lite. Ska dock sova snart igen men tänkte att jag skulle slänga in ett inlägg här med några bilder på världens härligaste ungar.

Embla har jobbig kolik idag också vi är lite extra låga.


Rätt gött tror jag


Megaleende med alla fina tänderna synliga!
bloglovin

Kommentarer
2010-09-01 @ 07:45:33
Maggan
Världens goaste gullungar. Kram från farmor
2010-09-01 @ 08:20:18
Mamsen
Mormor instämmer helt med farmor! Så söta att man bara smälter och lääängtar så det nästan gör ont... Kramisar!
2010-09-01 @ 08:45:22
haha... där snackar vi multitasking, men det klarar du finfint !! Åh, härliga bilder på gullungarna !! Kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0