2010-02-20 @ 22:11:43

Förkyld!

Ja nu har jag inte skrivit på hela dagen. Vaknade imorse med den förkylning som både Rickard och Ronja haft sista veckan, som jag trott att jag klarat mig ifrån. Kunde ju komma mer lägligt....Men o andra sidan så kommer förkylningar väl aldrig när man har tid eller ork att vara sjuk?

Iaf så är jag galet snorig och slut i huvud och kropp. Vi har fått packat lite idag, men mest har vi myst och tagit det lugnt. Fick Robin som middagsgäst idag och jag gjorde köttfärslimpa med potatis och sås. Inte min mest lyckade middag men Det var absolut ätbart.

Nu är det två veckor tills vi är inflyttade i nya lägenheten! Oh vad jag längtar, ska bli så skönt att äntligen komma dit och börja fixa och få iordning.

Nä, nu är jag så trött av allt slem att jag måste försöka sova. Känns som hjärnan ska gå sönder. Hoppas nu bara på en lugn natt från Ronjas sida så man iaf får lite vila.

Skriver ordentligt imorgon!
bloglovin

Kommentarer
2010-02-24 @ 10:29:18
Hej sötnos! Inte visste jag att du hade en blogg!?

kuligt Titta gärna in hos mig också om du har lust!!



Puss o kram
2010-02-24 @ 10:29:48
glömde skriva att det e knasten på fl!! ;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0