2010-02-25 @ 18:56:44

Lasagne och tights!

När jag efter min lugna, sköna och välbehövda morgon drog iväg för att träffa Elin, fick vi en trist överraskning. Munken som vi tänkt luncha på, var stängd...Där inne stod dukade bord men dörrarna var igenbommade och låsta. Vi blev lite småbesvikna eftersom vi verkligen peppat inför denna måltid.
Vi kom över det ganska snabbt och tog oss till Carstens för mumsig lasagne! Satt där en god stund och bara njöt och snackade som aldrig förr. Riktigt härligt att bara få prata av sig med nån som känner en riktigt riktigt bra. Älskar när det trots att det går lång tid emellan träffarna, känns som man setts varje dag i många år!
Hoppas även att vi får se varandra lite oftare nu när vi flyttar till stan.

Efter lunchen, tog vi en sväng på H&M då jag verkligen behövde införskaffa en lite tjockare mammatröja. Alla mina vanliga tjocktröjor är med blixtlås, och dom går liksom inte att knäppa längre. Hittade till min (och Rickards) stora glädje en jättemysig stor tröja på rea för en hundring, den åkte med och sen drog jag med att par bomullstights. Har ett par svarta sen innan men idag fick det bli gråa. Nöjd med mitt köp traskade jag till konsum och Elin gick hemåt. Handlade det som skulle handlas, plus lite gravidimpulsköp (sånt man bara måste ha för att man bara för en minut är sugen på det). Åkte sen hemåt med ipodlurarna i öronen. Det var längesen jag hade ipoden igång, blir liksom aldrig när man har Ronja, hon sover så sällan när vi är ute så blir aldrig av. Idag spelades Joshua Radin, Billy The Vision, Priscilla Ahn och Hello Saferide på hög volym.
Priscilla Ahn är en verklig favorit just nu. Blir så lugn och lycklig av hennes röst. Tänker massa på Louise när jag hör henne sjunga.

Till middag blev det falukorv och makaroner, Ronja njöt och åt nog lika mycket som jag, underbart att se att hon älskar mat. Nu har hon och Rickard badat och trollungen ska snart sova. Hon är så fin min lilla tjej, blir alldeles varm när jag ser på henne. Trots att hon ibland är helt knäpp.



Nu sitter jag med svägerskan i telefon och snart ska Rickard och jag försöka få lite mer packat. Idag blir det alla kläder, förhoppningsvis!

Ha en mysig kväll folk!
bloglovin

Kommentarer
2010-02-25 @ 22:01:14
Lyssnar på den mysiga låten nu som du rekommenderade, mkt fin röst! Som du skriver, rogivande!



Hoppas allt e bra me er!

Kramar Knasten
Hej där!



Såg att du var med och tävlade om en BabyBjörn hos Josefine, om du inte vinner hos henne så misströsta inte jag har samma tävling om några veckor med BabyBjörn Comfort som vinst...



Ha en skön måndag och en fin början på en ny vecka.

Kramar från Camilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0