2010-02-11 @ 12:54:03

Ny start!

Ja nu är det dags att börja om. Jag har nämligen insett att jag älskar att blogga, men det senaste halvåret har helt enkelt bjudit på för många överasskningar för att jag kunnat hänga med. Men nu är det dags att börja igen.
Kommer ta ett tag att komma igång och ska få till designen på bloggen lite också.

Ni som känner mig vet att jag har en liten trollunge på ett år, som heter Ronja, här är en bild på en förkyld sådan!



Nu är det även så att det kommer ett till litet troll i sommar, beräknat till 14:e juli. Vi fick på rul förra veckan reda på att även detta kommer bli en flicka. Namnförslaget just nu är Embla, vad sägs?

I vår vardag kommer även en flytt äga rum om tre veckor, till en lägenhet inne i stan istället för långt ut vid universitetet där vi nu bor.
Så samtidigt som vi packar, leker vi till tusen, är gravida med foglossning, och försöker hålla igång en litteraturvetenskapskurs på distans. Det sista får dock väldigt lite tid just nu men det kommer bli lättare när Ronja börjar dagis om en månad. Hon är vad man kan kalla det ultimata dagisbarnet. Ska bli spännande att se hur hon klarar sig!

Så jag hoppas mina läsare från gamla bloggen, www.buggster.blogg.se kommer följa min fortsatta resa, då jag tänker köra igång ordentligt den här gången.
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0