2010-02-11 @ 14:31:38

Trollet är hemma!

Nu har mitt lilla troll kommit hem efter några timmar på öppna förskolan med farmor. Är alltid skönt att ha henne hemma, blir så tyst när hon inte är här.

Själv ska jag starta igång matlagningen då det blir en gryta som ska stå och puttra ett tag. Idag blir det nämligen någon form av viltgryta med grönsaker, lingon och potatis. Improviserar helt precis som jag brukar göra när jag lagar mat, men det brukar bli bäst då.


För övrigt kommer den här bloggen nog handla en hel del om matlagning då det är något av det roligaste jag vet.
Återkommer ikväll med resultat och bilder.
bloglovin

Kommentarer
2010-02-11 @ 23:23:24
Tessan
Hej på er gummorna (och gubben) :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0