2010-07-17 @ 20:08:20

Dagens


Funderar på att börja med en ny grej!
vad sägs om dagens bild? Med det menar jag att lägga upp en bild var dag som helt enkelt får sammanfatta hur dagen varit/slutat. Kommer givetvis skriva ordentligt och lägga upp fler bilder, men att just en bild i slutet av var dag kan få sammanfatta lite mer ingående. tänkte då även att detta kunde, under de dagar jag inte riktigt hunnit blogga ordentligt under, bli lite substitut. Har en känsla av att jag nu första tiden som tvåbarnsmamma inte alltid kommer hinna med vad jag skulle vilja.
vad säger nu läsare om detta?

Dagens blir iaf den här härliga bilden på Embla. En tjej som numera är 15 dagar, lyfter nacke och huvud själv hela tiden, inspekterar allt konstant, bajsar oavbrutet, skulle kunna ligga vid mammas bröst hela tiden och som passar fruktansvärt bra in i vår familj. kan inte tänka mig livet utan henne. Svårt att förstå att hon kanske inte fötts än om jag inte blivit igångsatt.
bloglovin

Kommentarer
2010-07-18 @ 01:06:24
hon är ljuvlig!!!!
2010-07-18 @ 14:27:33
Christina B
Jättebra idé! Och grattis till Embla, jättefin tjej!! <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0