2010-07-01 @ 12:08:40

Mer bullbak!

Mamma och jag har precis fått färdigt en stor sats rosenbullar. In i frysen med 35 bullar till tiden efter bebisankomst!
Kan det bli mer perfekt? Kanelbullar och mumsiga frukostbullar i frysen. nu blir det några lugna timmar i soffan med korsord och massa mums, innan rickard och jag ska träffa en läkare.
Mamma tar Ronja och med tanke på hur mycket Ronja verkar gilla Mormor just nu, kommer det inte bli några som helst problem. Bara jag som är så otroligt överbeskyddande just nu. Vill bara ha min lilla (stora) tjej hos mig och mysa och vill inte släppa henne när hon går iväg.
Hon ser så stor och självsäker ut när hon går till dagis på morgonen. Med keps på huvudet och skorna på, så vinkar hon och säger "Hej Då!"
Blir lite tårögd. Låter jätteblödigt men ni får tänka på att jag inte bara är mamma, jag är höggravid också, det har sin del i det känslosamma. Undrar hur det ska bli med två små, kommer väl gråta större delen av dagarna, av ren lycka och kärlek.
Nu lunch med färska bullar och jordgubbar och kanske en smoothie!
bloglovin

Kommentarer
2010-07-01 @ 12:54:42
Patrik
Skönt och höra att det är glädje tårar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0