2010-05-18 @ 07:48:28

En hel natts sömn!

Helt galet, men sant. Ronja sov exakt hela natten och vaknade tio i sex imorse. Ska inte jinxa det, men är ack så tacksam över några timmars extra sömn. Blir ju inte så många ändå, med all foglossning och alla förvärkar. Dessutom trycker bebisen på något fruktansvärt. Men att Ronja då hittar ro nog att sova själv, gör mig lycklig!

Har någon några bra tips för att få min uppsats skriven, så kom hemskt gärna med alla tips ni kan, det står verkligen still i nuläget.

Har kommit in i en akut klädbrist för Ronja också, Regnkläder!!! måste verkligen köpa akut nu och har ingen möjlighet till stan idag. Menmen, kanske kan få tag på imorgon.

Förutom plugg blir det tvätt idag, måste få lite mer tvättat så vi har tillräckligt till resan. Hoppas nu det blir massa gjort idag och att jag inte får för ont i något läge. Känns så härligt att få spendera massa extra tid med Rickard och Ronja. Det är något vi verkligen behöver just nu och jag älskar det och njuter av varje sekund. Kärlek och mys och lek hela tiden.
Ronja är så mysig nu, hon bara gosar och gosar och klättrar på både mig och Rickard. Man får stora stora kramar och hon njuter av oss. Tyvärr hatar hon fortfarande pussar, men det ändras väl nån gång antar jag!
Är så stolt över henne att jag kan spricka!
bloglovin

Kommentarer
2010-05-18 @ 08:36:48
Sverker
du får såklart som vanligt gärna skicka uppsatsmanus i omgångar, bra också då med alla listade förutsättningar/regler

papps

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0