2010-05-05 @ 20:26:17

Kläder!!!

Oh yes, våra kläder från H&M har kommit det blev den här klänningen till mig


detta till Rickard



och det här till Ronja

köpte en klänning till för Ronja, men hittar inte den på hemsidan nu, får ta bild här hemma imorgon och visa istället.
Slänger upp en bild på en annan vår/sommarjacka vi köpte till henne förra veckan 


rätt bra köp ellerhur?
Det mesta fick vi på rea eller med rabatter så det blev verkligen inte dyrt.

Tyvärr blev den här dagen en rätt dålig dag efter allt. Jag hade ju planerat värsta middagen med massa gott och mys till mina älskade, men nejnej. När vi kom hem och jag satt igång med maten, började jag känna en dålig känsla. Började trycka på otroligt neråt och fick känslan av knivar som skar i hela underlivet ända ner i låren. Det enda jag kan komma ihåg känns så var dels när bebisar fixerar sig ordentligt, eller under förlossningen. Jag väljer att tro på det första. Iaf fick jag så ont och blev otroligt illamående, så fick ligga ner och Rickard tog över matlagningen.
Fick knappt i mig nån mat och fick lägga mig i ett varmt varmt bad efteråt för att försöka slappna av en stund. Allt lugnade sig i badet och började så fort jag kom upp igen. Ronja var ur fas idag och var uppe till nästan 8, så vi får se hur kvällen blir.

Nu ska jag sätta mig och skriva klart min analys, måste bli klar idag och lämna in dag!!!
Har fått lite gott köpt hem så jag klarar mig idag och imorgon, har galet med cravings nu. Längtar fortfarande efter pecannötspajen men det får kanske vänta till i helgen, om ingen överraskar mig med en bit helt plötsligt.
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0