2010-05-07 @ 10:24:05

Ledig helg

Tack för alla kommentarer på gårdagens inlägg, de värmer.

Nu har jag sovit bort nästa hela förmiddagen. var uppe och sa hejdå till trollet och pappan imorse när de skulle gå. Tog emot mycket i mig att säga hejdå idag. Vet ju att jag inte ser Ronja förrän på söndag. Hon blev plötsligt mammig också när dom skulle gå.

Rätt tidigt inatt, tror inte Rickard hade somnat än, alltså måste det varit runt 11, vaknade Ronja och ville inte nåt annat än sova hos mamma. Så hon kände kanske på sig att det var något på gång idag, hon brukar känna sånt på sig. Så natten har bjudit på väldigt lite sömn, men jag har haft mitt troll hos mig och myst hela natten. Hon har iaf sovit som en stock.

I eftermiddag, ska Rickard och jag åka och titta på en vagn här i närheten, en vi verkligen vill ha så förhoppningsvis blir det köp av den också. Den får väl stå i källaren tills bebben tittar fram. Vill ha liften här hemma dock så man kan fixa den och lukta till den så den luktar oss.
Sen måste vi handla lite inför nästa vecka och helgen. Blir nog nåt gott till middag idag också.
Sen blir det bara myskväll. Rickard ska jobba imorgon för att ta in lite extra flex, så vad som händer för mig imorgon vet jag inte.
Idag funderar jag lite på att åka in till stan, köpa mig nån bra tidning, sätta mig på ett café och bara njuta några timmar. Hade varit kul med sällskap men jag börjar vänja mig vid att sitta själv.
Just nu skiner solen iaf så nåt mysigt kanske man kan orka med idag. I annat fall försöka ta sig ner till jouren och handla nåt gott att ha här hemma, har fortfarande cravings efter massa saker och kroppen är ju inte i form, annars hade jag inte tvekat utan slängt ihop en kladdkaka eller nåt annat gott.
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0