2010-05-12 @ 12:27:49

Sega onsdag

Jag hade massa saker att göra idag. Orkar knappt ta mig ur sängen känns det som. Är helt slut och magen kör som bara den med mig. Inser att jag behöver vila och att det här är kroppens sätt att säga till mig det.

Vet att jag kommer få värsta energikicken om några timmar, och börja pyssla med både det ena och andra.
Vet att jag kommer ställa mig vid spisen och göra chokladpudding, slänga in en tvätt, städa lite, plocka massa och försöka förbereda inför långhelgen.
Rickard kommer hem med Ronja vid fyra och ska sen handla. Sen ska jag laga mat och fixa och dona, sånt jag älskar. Vet att jag kommer göra det och ha massa energi. Sen kommer Matilda och vi ska äta gott och mysa och bara ha det bra. Sen är det långhelg.

Men innan jag får den kicken, stannar jag i sängen, dricker lite cola och tittar på big love. Måste äta nåt också, även om magen protesterar.

Förresten, är det inte irriterande när det är jätterea och man inte har några pengar?
Hittade det här imorse
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0