2010-05-28 @ 19:05:35

Sjukhus!

Skriver nu från sjukhuset. Rickard är här med sin mobil så jag kan vara uppkopplad mot den, annars inget internet.

Vet inte hur länge jag får ligga här, men verkar bli hela helgen. Väl hemma sen, är jag beodrad sängliggande till förlossning, hur kul som helst....Igångsättning blir i vecka 38 någon gång, vet inte när.

Går på massa smärtlindrande men det jhälper inte helt bra så har inte sovit så bra. Inatt ska jag få sömntabletter också så jag får sova några timmar sammanhängande. Personalen är jättegullig och hjälpsam. Känner mig bara så grymt ensam hela tiden. Besökstid är 14-19 så det är inte så många timmar man kan ha nån här.

Ronja är hos farmor i Karlskoga och vi tackar så otroligt mycket för den hjälpen, det gör att hon får känna sig lite mer uppmärksammad.

Nu ska Rickard gå hem, jag ska få kvällsfika och titta lite tv på rummet, hör gärna av er via sms eller så, har mobilen på hela tiden.

bloglovin

Kommentarer
2010-05-28 @ 22:57:23
Stackars stackars dej... tänker på dej!!! Hoppas du mår bättre snart!

Är detta pga foglossning och dåliga blodvärden??



Kramar från knasten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0