2010-05-08 @ 09:11:48

Sova

Ja inatt fick även jag några timmars sömn, mer än jag fått på länge. Vi tänkte vi skulle se en film vid halv tio igårkväll, jag orkade väl en halvtimme, sen sov jag som ett litet barn.

Började småvakna framåt 3 tiden och sen var jag uppe en gång i timmen ungefär för att kissa. Kunde iaf ligga kvar och dra mig länge idag, något man inte har lyxen till med småbarn. Vi vaknade åtta och kände oss rätt nöjda med natten!

Rickard jobbar nu och jag sitter i sängen med frukost, latte och juice. Blir nog en bra dag idag hoppas jag.

Längtar galet mycket efter mitt lilla troll, men vet att hon har det bra. Det är bara så tyst och tomt när hon är borta, man blir lite ledsen när man inte får väckningen man är van vid varje morgon. Men i brist på Ronja, har jag en liten i magen som är ännu piggare än vanligt, sparkar som en tok, vrider och vänder sig därinne och är helt galen idag. Kanske känner av att den där andra som brukar skrika på magen och sparka och sådär inte är här?!

Under dagen hoppas jag kunna plocka lite här hemma med tvätt och pyssel, funderar på att ta fram lådan med minsta bebiskläderna och tvätta. Se om jag kan sortera ut mer som är lite för gammalt eller söndrigt osv. Annars ligger jag gärna i sängen och drar mig idag, inte nåt vidare väder ute heller.

Idag grattar jag Olof, toastmastern på vårt bröllop och en av mina absolut bästa vänner, han finns där i vått och torrt! Grattis vännen!!!
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0