2010-10-05 @ 15:55:24

Kanelbullar!!!

Vet att jag är en dag sent, men igår orkade jag helt enkelt inte, så blir dubbelt upp idag! Tänkte göra ett megabak, så hoppas degen jäser fint! Vi har haft en fin dag idag, verkligen, längesen faktiskt! som ni kanske förstod blev det ändrade planer och vi har inte varit i tingsrätten idag. Får se när det blir istället. Nu kan jag lägga upp filmer på bloggen och kör därför in en jättesöt där man ser hur söt Ronja är med sin lillasyster. Här tittar hon på pippi och tar hand om Embla samtidigt! Så fina så! Rickard kom hem tidigt idag eftersom han inte hade nån lunch med sig till jobbet. Det blir kassler här ikväll, med ris och nån kall sås. Mumsigt då jag känner att jag behöver lite salt. Till efterrätt blir det naturligtvis nybakta bullar och senare ikväll kanske lite chips, är inne i en gottisperiod nu. Jätteilla, men jättegott!!!
bloglovin

Kommentarer
2010-10-05 @ 21:05:32
Rebecca
Gud vad fina dina flickor är! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0