2010-10-17 @ 18:43:28

Nu börjar kvällen....

Här hemma är vi helt slut idag. Somnade nog alla fyra i soffan till Bompa...Eller ja, tror Ronja var vaken och har ett minne av att jag svarat på hennes frågor under programmet, i sömnen...Nu är Rickard och hon inne i hennes rum och hon ska sova. Hoppas sen att vi får lite lugn och ro resten av kvällen. Både Embla och Ronja har varit lite oroliga idag, Ronja har känts hängig och Embla övertrött. Så vi får väl se hur kvällen blir.

Angående nya designen, så är den inte helt klar, textfärgen kommer ändras och en del andra detaljer ska till, men jag tyckte den var tillräckligt klar för att börja använda så kommer de nya ändringarna efterhand. Fortsätt gärna tipsa om vad som kan fixas till. Är helt ny på det här med design så försöker lära mig efter hand.

Till middag idag blev det skrammelägg och bacon, hade inte så mycket bacon så stekte upp en del kallrökt skinka också, riktigt mumsigt. Lagom enkelt en trött söndag.

Insåg också idag att Ronja, är överkänslig mot tomat. Jag har alltid varit känslig för tomat och får jag det utanför munnen och inte tvättar bort, får jag kli och utslag. Detta börjar Ronja också få nu så vi får se upp med tomat framöver!

bloglovin

Kommentarer
2010-10-18 @ 17:06:37
Essa
Tänkte bara inflika att jag är likadan med tomat men bara med färsk tomat. då jag aldrig gillat det så fattade jag inte att jag var allergisk förän jag jobbade som kallskänka. Får liksom nässelutslag över hela armarna när jag hackade dem. Men det ska tydligen bara vara med färsk tomat oftast för att det är en syra i den som försvinner vid kokning eller i ketchup t.ex. Kanske skönt att veta att det inte behöver gälla all tomat :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0