2010-10-19 @ 07:21:48

Ronja säger godmorgon

denna tisdag.





Embla skrek nästan hela kvällen igår, vid halvelva tiden tystnade hon och då hade Rickard, sen en halvtimme skickat in mig (nervvraket till mamma) i sängen.


I'm a big mess right now. Ingenting stämmer och det händer alldeles för mycket på en gång på så många olika sätt på alla möjliga ställen och platser som jag har relation till. Med människor jag älskar och mycket med mig själv. Min hjärna går på högvarv och jag stänger inte ens av när jag sover har jag märkt. Därför drömmer jag som ja jag inte vad...
Ska försöka samla lite tankar i ett längre inlägg senare.

Hit kommer förhoppningsvis barnens farmor vid nio-tiden. Vi skulle åkt och köpt lite vinterkläder till Ronja, men jag måste nog säga att jag inte fixar att vara bland folk idag. Tror det skulle bidra till nåt som blir värre...

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0