2010-10-22 @ 16:47:33

Sängläge

För mig är det rätt mycket sängläge som gäller idag. Fick hem Rickard vid lunch eftersom min huvudvärk bara blir värre och värre. Har så ont att jag är på väg att kräkas och vill helst stänga in mig i ett mörkt rum tills allt är bra. Tyvärr funkar det inte så med två småttingar. Rickard tog ut båda barnen till stan och handlade och fixade efter sovstunden så jag har sovit en sväng och försöker med allt jag kan komma på för att bli kvitt huvudvärken. Inget verkar dock funka.

Så jäkla irriterande med sån värk. Kan inte komma ihåg när jag hade det sist. Embla har sovit sen de gick ut för snart tre timmar sen och Ronja har härjat här hemma som en tok. Nu lagar Rickard mat och jag försöker som sagt att inte kräkas. Hoppas på en lugn kväll och att man kan få sova lite. Blir liggande i soffan/sängen som gäller iaf!

Hoppas er fredag är fin?
bloglovin

Kommentarer
2010-10-22 @ 17:45:56
Men fyyy:/ Hoppas det släpper snart...Krya på dig vännen!
2010-10-22 @ 19:55:02
Fy vad jag tycker synd om dig gumman :(. Usch, låter verkligen inget vidare alls. Brukar du ha migrän? Har du någon värktablett/medicin att ta? Tycker det är hemskt om du ska behöva ha så ont och må så illa :(. Kram på dig vännen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0