2010-10-19 @ 21:09:50

Tacos och middagsgäst!

Idag stod tacos på menyn. Som middagsgäst hade vi dessutom Tessan! Jättemysigt och trevligt att ha hit henne. Hon hade inte ens sett lägenheten än, riktigt galet att hon av alla inte varit här. Är ju ett halvår sedan vi flyttade hit!!!

Ronja har inte heller träffat Tessan på ett bra tag, men föll direkt! Inte alla som får sig en godnattpuss efter bara ett par timmars umgänge! Vi pratade en massa och hade väldigt trevligt, dessutom är ju tacos alltid en lyckad middag!


Nu har Tessan åkt hem och vi försöker söva en omöjlig Embla. Hon har tänder på gång, plus kolik och övertrötthet. Jag känner mig maktlös..



bloglovin

Kommentarer
2010-10-19 @ 22:59:06
De blir mer och mer lika sötnosarna :) Hoppas att Embla mår bättre snart. Lider med dig att behöva gå igenom den här perioden. Tänker inte säga en massa hurtfriskt för jag är ingen expert och alla barn är olika. Men hoppas att det snart är över kan jag! Kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0