2010-10-08 @ 09:46:55

Tips!

Ett tips nu när det rätt snart är jul och kanske en del födelsedagar (min bland andra) är inredningsgrejor från Rice. Fullkomligt älskar alla deras grejor och det är verkligen perfekt för en barnfamilj med massa härliga glada grejor.

Små färgklickar kan göra sån otrolig förändring i vardagen och jag använder nästan alltid Riceformar när jag tex bakar muffins. Bara det är så himla härligt och man blir lite gladare.

Tycker det är så kul när man ha folk hemma, speciellt ungar att de kan få fina grejor att fika på. Har man då massa olika färger kan man dessutom hålla isär vems som är vems.

Finns jättefina bakbunkar och förvaringsbunkar som jag är sugen på. Samt galet fina Mattor och olika köksattiraljer!



Tips från Coachen bara:P

bloglovin

Kommentarer
2010-10-08 @ 10:28:21
Maggan
Hej!

Dom är skitfina ju! Blir sugen jag med men har ju börjat rensa så jag får väl bita ihop ett tag. Kram
2010-10-08 @ 12:56:05
Jaa..jättemycke fint! Älskar gratängformarna:))

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0