2010-09-29 @ 21:20:03

Natta

Nu säger vi godnatt här hos oss. Än har vi nog långt kvar till sänggående, men vi säger godnatt till datorn. Tittar på Berg flyttar in och försöker hålla Embla lugn. Hon är jätteorolig idag. Mage i kombination med nåt annat, vet inte vad tyvärr.

Ronja somnade strax efter åtta. Helt galet...

Tyvärr har vi efter undersökningar i vår budget, insett att det inte blir någon tur till Norrköping för mig och Embla. Funkar inte ekonomiskt...Jättetråkigt och det känns ganska ledsamt, men inte så mycket att göra åt saken. Ibland skiter sig saker och det finns viktigare saker än en resa. Vi har det inte knapert, men vi har inte heller råd till något mer än det vi behöver. Lever på en inkomst och en lägstanivå föräldrapenning, klart att då är lite surt ibland, men det kommer andra tider också.

Nu hoppas jag på lite mys med min gubbe. Han köpte chips och cola till mig för att jag var lite ynklig.

Imorgon är en ny dag, hoppas på att få njuta ordentligt och kanske få en ordentlig powerwalk!!!

Sov så gott!
bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0