2010-09-29 @ 07:07:03

Onsdag

Onsdag, mitt i veckan...Kommer inte kunna skriva på nästan hela dagen så uppdaterar lite om vad som ska hittas på idag.

Ronja ska ju till dagis om ett par timmar, dom ska fotograferas idag! Första dagisfotot, lite mysigt ju. Gör inte så stor grej av det, blir bara fel om man anstränger sig en massa för att göra henne jättefin. Hon är finast som hon är, med rufsigt hår, lite snorig och lycklig att få vara just så! Tydligen skulle dom fotas klockan nio så tänkte lämna henne lite tidigare.

Sen är frågan hur jag ska göra. Ska träffa en kompis och hennes son kvart över elva i stan. Men vad gör man från nio till dess? Kan ta en långpromenad, men är tveksam om Embla tänker sova. Finns typ inget på stan som öppnar innan tio så jag vet inte riktigt. Känns inte heller riktigt lönt att gå hem och sitta här en timme för att sen dra iväg, blir så onödigt liksom. Om det är nån annan som vill träffas eller käka frukost på stan eller så, säg till! Tror espressohouse har öppet för frukost.

Känns så tungt att gå upp på mornarna nu när det är så mörkt. Just nu är det dock jättevackert och alldeles rosa utanför fönstret. Kan bli rätt mysigt senare i vinter när det är mörkt mycket längre, då kan jag tycka att det är mysigt och helt okej med mörkret. Känns bara inte så kul nu när det är september...
Verkar bli en strålande dag med massa sol dock!

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0