2010-09-14 @ 22:08:49

Otålig!!!

Sitter uppkrupen i soffan med Embla i knät. Känner mig som ett litet barn!!! Väntar otåligt på att Rickard ska komma tillbaka med min mamma!!!

Dagen idag har varit kanon. Ungarna har varit såååå bra båda två. Hade jättemysigt på öppna förskolan, Lite ledsamt dock att Eta ska sluta...Men Ronja lekte och stod i i flera timmar, är helt underbart att se hur hon är med andra barn, det får man inte chansen att göra så ofta när hon är på dagis!

Embla myste och visade sig från sin bästa sida hon med, vaken hela förmiddagen och inte ett skrik från henne.

När jag insåg efter att Ronja började bli trött, packade vi ihop oss och gick mot stan. Båda barnen somnade snabbt och jag passade på att unna mig en luunch på stan!

Sen hittade jag en underbar klänning på HM som ni får bild på imorgon!!

Nu är dom snart på ingång här.

Hoppas ni haft en bra kväll och dag!
bloglovin

Kommentarer
2010-09-15 @ 05:33:03
Erica
Låter som om du haft en härlig dag! Hoppas du får mysigt med din mamma och att du blir ordentligt ompysslad! Kram på dig!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0